Talk:Postmedia News

From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search

Dear all: there is a bit of a conflict here. According to the Edmonton Journal Page, the Edmonton Journal was established by local businessmen in 1904 and was then purchased by Southam. According to this page, the Edmonton Journal was purchased by Southam in 1897 before Southam existed. How do we deal with this conflict? Which is correct?

Nitangae

Email the newspaper...

Duplicate article[edit]

I've come across this article Southam Inc.. Is this a duplicate of what's here. G-Man * 22:50, 10 March 2007 (UTC)