המופלאה: הרפתקאות ליידי באג

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך מחפש מקורות
רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים.
אנא עזרו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים.
אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.
ערך מחפש מקורות
רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים.
אנא עזרו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים.
אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
המופלאה: הרפתקאות ליידי באג
Miraculous, les aventures de Ladybug et Chat Noir
שיר הנושא המופלאה
סוגה אנימציה, קומדיה, אקשן
יוצרים תומאס אסטרוק
כותבים תומאס אסטרוק, סבסטיאן ת'יבאודאו
בימוי תומאס אסטרוק
מדבבים

צרפתית: לו ז'אן, בנג'מין בולן,לני קים, אנטואן טומה, מארי נוננמאשר, טיארי קאזאזיאן, פאני בלוך, אלכסנדר נגואיה, מארי שבלו

אנגלית: כריסטינה וי, ברייס פפנברוק, קית׳ סילברסטיין, קרי קראנן, מלה לי, גרנט ג’ורג’, בן דיסקין, סלה ויקטור, סברינה וייס, מקס מיטלמן, ג’סיקה ג’י
מדבבים בעברית ספיר דרמון, מייה קדוש, גיא זיידמן, ערן מור, טליה ברקאי, תמי ברק, גדי לוי, דקלה הדר
ארץ מקור צרפתצרפת צרפת
שפות צרפתית (דובבה לנוספות, ביניהן קוריאנית, פורטוגזית, אנגלית ועברית)
מספר עונות 5 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 131 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיק ז'רמי זג, אטון סאומצ'ה, ג'קלין תורדג'מן, מאוריס מרציאנו
מפיקים בפועל ג'יירד וולפסון, פסקל באוטבאול, סבסטיאן ת'יבאודאו, אלכסנדרה ליפנס, כריסטופה גיוגנמנט, ג'ין-יבס פטאיי, סדריק פיילוט, הירויוקי קינושיטה, ריוג'י קוצ'י, פיירה בלטנטה, סוהון קים
חברת הפקה Zagtoon
Method Animation
Toei Animation
SAMG Animation
AB Droits Audiovisuels
SK Broadband
הפצה Zagtoon עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה ז'רמי זג, נועם קניאל
אורך פרק 22-25 דקות
שידור
רשת שידור צרפתצרפת TF1
רשת שידור בישראל ערוץ דיסני ישראל
כאן חינוכית
נטפליקס (מתורגם)
דיסני+
תקופת שידור מקורית 1 בספטמבר 2015 – הווה (8 שנים ו־30 שבועות)
תקופת שידור בישראל 13 במרץ 2016 – הווה
קישורים חיצוניים
https://www.miraculousladybug.com/fr/, https://www.miraculousladybug.com/de/, https://www.miraculousladybug.com/it/, https://www.miraculousladybug.com/pt/, https://www.miraculousladybug.com/es/ האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

המופלאה: הרפתקאות ליידי באגצרפתית: Miraculous, les aventures de Ladybug et Chat Noir; מוכרת גם בתור Miraculous Ladybug או רק Miraculous) היא סדרת טלוויזיה צרפתית בהנפשה ממוחשבת מסוג אקשן והרפתקאות. הסדרה מתמקדת במרינט דופן צ'אנג ובאדריאן אגרסט, נערים מפריז היכולים לשנות צורה לחיפושית המופלאה ולחתול השחור בהתאמה, גיבורי על המגנים על עירם מנבלי על שנוצרים על ידי עש לילה. הסדרה הופקה על ידי Zagtoon ו-Method Animation מצרפת, בשיתוף פעולה עם TF1, AB Droits Audiovisuels, The Walt Disney Company France, Gloob, SK Broadband ו-EBS.

הסדרה משודרת בלמעלה מ-50 מדינות. היא שודרה לראשונה בערוץ EBS1 בקוריאה הדרומית החל מ-1 בספטמבר 2015, ומ-19 באוקטובר בערוץ TF1 בצרפת. בארצות הברית, שודרה הסדרה בערוץ ניקלודיאון ב-6 בדצמבר 2015, לאחר מכן שודרה בערוץ דיסני החל מ-8 באפריל 2019 לאחר ששודרה בערוץ זה ברוב אזורי העולם. בישראל, שודרה הסדרה החל מ-13 במרץ 2016 בערוץ דיסני; הסדרה החלה את שידוריה גם בכאן חינוכית ב-1 ביולי 2019, אך הם הופסקו ב-2020, ובנוסף באותה השנה החלה העונה הרביעית ב-6 בספטמבר, ערב ראש השנה. הדיבוב העברי של הסדרה נוסף לשירות הזרמת המדיה דיסני+ עם השקתו בישראל ב-16 ביוני 2022, ובנובמבר של אותה השנה, מספר פרקים מעונתה החמישית של הסדרה הופצו בטרם עת בשירות בפיליפינים, זמן קצר לאחר השקתו במדינה, וחודש לאחר מכן עונה החמישית לסדרה יצאה לשידור בדיסני ישראל בשבוע של חג החנוכה.

עלילת הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – המופלאה: הרפתקאות ליידי באג - דמויות

עונה 1 (2015-2016)[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילת העונה מתרחשת בעיר פריז. מרינט (הדמות הראשית) היא נערה בכיתה ט', נערה נחמדה אך מגושמת. מרינט חיה חיים כפולים - כשהיא לא חולמת בהקיץ על אדריאן (נער הלומד בכיתה שלה), היא גיבורת העל "החיפושית". מרינט אינה יודעת זאת, אך גם לאדריאן יש זהות בדויה, "חתול שחור". הם קיבלו את כוחותיהם מאיש זקן בשם מאסטר פו שבחר בהם לתפקידים האלה לאחר שעזרו לו. הם לא יודעים, אך הקשיש שעזרו לו הוא השומר הגדול, שנתן להם את המופלאים המעניקים להם את כוחות העל: מופלא החיפושית ומופלא החתול השחור. החיפושית והחתול השחור אינם יודעים זה על זהותו של זה, יחד הם נלחמים ברשע והחתול השחור מאוהב בחיפושית. גם לנבל הראשי הפועל מולם,עש לילה, יש מופלא, אך הוא מנצל את כוחו לרעה בכך שהוא יוצר נבלי על, באמצעות מתן אקומה (פרפר שחור שמשפיע על האדם שבו הוא נכנס, מאפשר לו לתקשר עם עש לילה נותן לו כוחות) לאנשים החווים רגשות שליליים חזקים. עש לילה נותן לנבלים את כוחם בתנאי שיביאו לו את המופלאים של החיפושית והחתול השחור, כדי שיוכל להחיות את אישתו באמצעות כוחם. החיפושית צריכה לשבור את החפץ שאליו הוחדר האקומה ובכך לשחרר את האדם משליטתו. אז היא מטהרת את האקומה והופכת אותו לפרפר, שולחת אותו לחופשי והחיים בפריז שבים לתקנם.

עונה 2 (2017-2018)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה זו הצופים מגלים את זהותו של עש לילה, גבריאל אגרסט, אביו של אדריאן. בעונה זו מגלה מרינט על קיומם של מופלאים נוספים מלבד מופלאיהם של החיפושית והחתול השחור, במהלך העונה תיתן מופלאים שונים לבני ברית כגון נינו, אליה, וגם קלואי. בעונה זו חושף עש לילה את יכולתו להשתנות לעש ארגמן וליצור כמה אקומות שירצה ובנוסף משיג ספר עתיק עם מידע על כל המופלאים, אותו מגלה בהמשך גם אדריאן. בסוף העונה מתגלה מופלא נוסף: מופלא הטווס, אשר בהמשך מתגלה שהוא היה שייך לאמילי אשתו של גבריאל אגרסט (אביו של אדריאן) ומה שגרם לתרדמתה בעקבות שימוש במופלא הטווס כאשר היה שבור. בסוף העונה חיפושית, חתול שחור ובני בריתם לוכדים את עש לילה וכמעט מביסים אותו אך נטלי, העוזרת של גבריאל, מחליטה להשתמש במופלא ולהפוך למאיורה ויוצרת הסחה של מפלצת רגש ובזמן שהם נלחמים בהם עש לילה בורח. מעתה והלאה מאיורה הופכת לנבלית המשנה בסדרה.

עונה 3 (2018-2019)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה זו נחשפים מופלאים נוספים אותם נותנת החיפושית לבני ברית נוספים כגון קגאמי, לוקה, אדריאן (מבלי לדעת שהוא בעצם חתול שחור), מקס וקים.

בעונה זו מתחילים עש לילה ומאיורה להשתמש בכוחו של מופלא הטווס ויוצרים מפלצות רגש בעבור נבלי העל של עש לילה. בעונה זו אדריאן מתחיל להתאהב בקגאמי וגם מתחיל לצאת איתה למרות שעדיין מאוהב בחיפושית, מה שגורם לקנאה עזה מצד מרינט וקלואי. מרינט מתחילה להתאהב בלוקה ובסוף העונה מתחילה לצאת איתו למרות שיש לה עדיין רגשות לאדריאן שמכחישה. בהמשך העונה מתגלה עברו של מאסטר פו ואיך הפך לשומר המופלאים. בהמשך מגיעה אליקס מהעתיד אל ההווה ומספרת לחיפושית ולחתול שחור על עתידם ושבעתיד מרינט תיתן לה את מופלא הארנב עם הכוח לטייל בזמן והיא תהפוך לבאניקס, אך עתה מגיע גם נבל על מהעתיד שמתגלה לבסוף ככריסטיאן, אחיו של נינו מהעתיד. כאשר עש לילה ניסה לשלוט הנבל העל הוא מגלה ממנו שבעתיד הוא לא יהיה עש לילה. בפרק 19 מאיורה משחררת מפלצת רגש אשר יצר מאסטר פו בימי קדם, אותה מפלצת רגש היא זו שהחריבה את מקדש המופלאים וגם את כל קופסאות המופלאים אשר שכנו במקדש.

שרידיו של המקדש מתגלים במהלך העונה. לקראת סוף העונה מגלה עש לילה את זהותו של מאסטר פו - שומר המופלאים, מה שמוביל אותו לרקימתה של מזימה להשגת קופסת המופלאים. בסוף העונה מיישם עש לילה את מזימתו וחוטף ממאסטר פו את קופסת המופלאים ונותן אותה לקלואי והופך אותה למלכת הפלאים עם הכוח להשתלט על כל בעלי המופלאים מלבד החיפושית והחתול השחור, מה שמוביל לכך שחיפושית וחתול שחור צריכים להילחם בכל בני בריתם כדי להשיג את קופסת המופלאים מידייה של קלואי. לבסוף מחליט מאסטר פו שישנה רק דרך אחת לשמור על המופלאים, הוא מוותר על היותו שומר הקופסה והופך את מרינט לשומרת החדשה של קופסת המופלאים, מה שמוביל לניצחונם של חיפושית וחתול שחור. בסיום הפרק רואים את גבריאל מתקן את מופלא הטווס מה שמוביל לעלילות עונה 4.

עונה 4 (2021-2022)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה זו מרינט צריכה לשמור על כל המופלאים לבדה מה שמתיש אותה מאוד.

ובעקבות זה מרינט מחליטה להיפרד מלוקה וגם קאגמי מחליטה להיפרד מאדריאן, מכיוון שהיא מרגישה שאדריאן לא איתה ותמיד משקר לה וממציא לה תירוצים כדי לא להיות איתה.

במהלך העונה נותנת מרינט מופלאים לבני ברית נוספים כגון סברינה, איוון, מילן, רוז, ג'ולקה, מארק, נתניאל, ופליקס (כי חשבה בטעות שהוא אדריאן). בעונה זו עש לילה מאחד את מופלא הפרפר עם מופלא הטווס והופך לעש אפלולי, בעוד שנטלי עדיין מתאוששת מהשפעות מופלא הטווס כשהיה שבור ואף ראינו אותה מחוברת למכשיר שמתחזק את רגליה החלשות.

בהמשך העונה מחליטה מרינט לגלות את סודה לאליה וזו הופכת לבעלים הקבוע של מופלא השועל, מאוחר יותר השתיים מגלות שהמחזיק יכול לקבוע מה שהוא יכול לעשות וחיפושית יצרה - קמעות קסם שהחיפושית יכולה לתת לכל מי שהצילה מהשתלטות אקומה והקמע ירחיק אקומות נוספים מלהשתלט על אותו אדם, במהלך העונה מצליח גבריאל להשיג אחד קמע שכזה ממרינט ויחד עם נטלי הם חוקרים אותו וגבריאל מצליח לקבל את הכוח שבירת הקמעות הקסומים של חיפשית.

בהמשך מתגלה שומר מופלאים בשם גראנד מאסטר סו-האן אשר שרד את החרבת מקדש המופלאים ודורש את המופלאים ממרינט. הוא דורש בחזרה את כל המופלאים אך לאחר שמבין את רצונם של החיפושית והחתול השחור הוא מבין שהם לא האויב האמיתי שלו. הוא מכיר את מאסטר פו עוד מימי קדם. בעונה זו מגלים לוקה וג'ולקה שג'אגד סטון הוא אביהם. בסוף העונה עש אפלולי עושה עסקה עם פליקס, אחרי שפליקס גורם למרינט לחשוב שהוא אדריאן כדי שתיתן לו את מופלא הכלב שלו הכוח לתפוס כל מה שהכדור שלו נגע בו, ופליקס נוגע עם הכדור ביויו של החיפושית שהוא השער הקסום לכל המופלאים עליהם היא שומרת. פליקס נותן אותם לגבריאל תמורת מופלא הטווס. לבסוף מונרך נושא נאום מול כל אנשי פריז כולל חיפושית וחתול שחור על כך שהוא השיג את כל שאר המופלאים והוא ימשיך לפגוע בכולם עד שישיג את המופלאים של החיפושית והחתול השחור.

עונה 5 (2022-2023)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה זו על חיפושית וחתול שחור להתמודד עם מונרך ועם כוחו העצום, אחרי שבסוף העונה הרביעית קיבל שליטה על כל 15 המופלאים שבקופסת המופלאים של החיפושית.

אך כבר בתחילת העונה מצליחים חיפושית וחתול שחור להשיג בחזרה את מופלא הארנב, אותו הם נותנים לאליקס מההווה והיא הופכת לבאניקס בדיוק כפי שנודע שזה יקרה, ומשם יוצאת באניקס למסע בזמן עד שמונרך יובס. באותו הפרק מחליטה נטלי להפסיק לעזור לגבריאל עקב האובססיה שלו להשיג את המופלאים של החיפושית והחתול השחור, מה שמותיר את גבריאל לבדו, אך בהמשך הוא מגלה את סודו כמונרך לטומואה טסרוגי, אמה של קגאמי והיא מתחילה לעזור לו במרדף אחרי מבוקשו.

העונה מתרכזת בטבעות טכנולוגיות שיצרו טומואה טסורוגי וגבריאל אגרסט, טבעות המתנהגות כמו טלפון אך נוח יותר על האצבע. אבל תוכניתו הסודית האמיתית של גבריאל היא להתיך את כל המופלאים ולשים את האבקה שמהן עשויים המופלאים ב-15 טבעות אלייאנס שיהיו עליו וכך הוא ישלוט יותר טוב בכל 15 המופלאים שנמצאים לרשותו ללא שירגיש חולשה כמו בפרק הראשון.

בפרק השני הלך מאסטר סו-האן למקדש המופלאים בטיבט כדי לגייס את עזרתם של שאר שומרי המופלאים במטרה להשיג בחזרה את כל המופלאים ממונרך.

בפרק השלישי רואים מה שקרה בפרק השני במהלך אטי ומקיף יותר, מונרך פורץ לביתה של מרינט, חתול שחור עושה חתולאגן על מונרך, גבריאל מתיך את כל המופלאים מלבד מופלא הפרפר ושם את האבקה בתוך טבעות האלייאנס שלו שהוצגו בסוף הפרק השני.

בעונה זו אדריאן פורש מדוגמנות ומתאהב במרינט. מרינט מרגישה שהיא מוסחת באהבתו של אדריאן ובגלל זה איבדה את קופסאת המופלאים ומתחילה להתאהב בחתול שחור. היא מגלה שבעזרת הקווטאגאמה שטיקי נתנה לה ליום הולדתה, היא יכולה לראות זכרונות של בעלים קודמים של המופלא. בהמשך גם פלאג נותן לאדריאן. בפרק השמיני מרינט מתקשרת עם בעלת המופלא מתקופת ימי הביניים, וזו מספרת לה על עברה ועל הלוחמה בדרקונים, ואף מנסה לעזור לחיפושית וחתול שחור להילחם בנבל שנמצא באותו הפרק, אך כיוון שהיא רוח, אין לה יכולת למגע. בעונה הזו פליקס מחזיק במופלא הטווס והופך ל "ארגוס" ויוצר מפלצת רגש בשם "ירח אדום" ופליקס מתאהב בקאגמי ומליט לצאת איתה. החל מפרק 23 חיפושית וחתול שחור יכולים להשתמש בכוחות שלהם בלי להשתנות בחזרה.

פלאג וטיקי נותנים זמנית את המופלאים שלהם לזואי שהופכת לקיטי נואר ולאליה שהופכת בשנית לבאגבלה, נינו יוצר את מחתרת הרטבים שמטרתה לעזור לחיפושית ולחתול שחור להביס את מונרך, גבריאל מנסה שנית לשלוח אקומה אל מרינט ללא הצלחה, מגלים לנו את עברם של גבריאל, נטלי ואמילי ועוד.

בפרק סיום העונה, מרינט מגלה שגבריאל אגרסט הוא מונרך, וגבריאל מגלה שמרינט היא החיפושית. נטלי מתה ולפני מותה הזהירה את החיפושית לגבי תוכניותיו של גבריאל. גבריאל אגרסט הביע את משאלתו, כיוון שלאחר שנטלי מתה והוא עומד למות עקב החתולאגן שחתול שחור ביצע עליו, הוא מחליט להביע את המשאלה שתתקן את ההרס של המופלאה הטווס, כדי שאדריאן לא יישאר לבד, אך לא הביע את המשאלה שאדריאן וקגאמי יהיו ״הזוג המושלם״ כדי שאדריאן יהיה מאושר. בתמורה להחזרתן של אמילי ונטלי לחיים, הוא הקריב את עצמו. חיפושית מקימה צוות גיבורי העל ומחלקת את המופלאים לבעלים החדשים. לילה משיגה את מופלאה הפרפר ותהיה הנבלית הראשית החדשה בעונה 6. פליקס מקבל את מופלא הטווס ומצטרף גם הוא לצוות של חיפושית וחתול שחור.

סקירת הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – המופלאה: הרפתקאות ליידי באג - פרקים
עונה מס' פרקים תקופת שידור מקורית תקופת שידור מקורית בארצות הבריתארצות הבריתארצות הברית תקופת שידור מקורית בצרפתצרפתצרפת תקופת שידור בישראלישראלישראל
שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון
1 26 1 בספטמבר 2015 19 במרץ 2016 20 בדצמבר 2015 6 באוגוסט 2016 19 באוקטובר 2015 30 באוקטובר 2016 13 במרץ 2016 14 ביולי 2016
2 26 11 בדצמבר 2016 3 בנובמבר 2018 20 בדצמבר 2016 14 בדצמבר 2018 11 בדצמבר 2016 18 בנובמבר 2018 4 בפברואר 2018 2 באוגוסט 2019
3 26 1 בדצמבר 2018 13 בנובמבר 2019 1 באוגוסט 2019 1 בפברואר2020 14 באפריל 2019 8 בדצמבר 2019 1 בספטמבר 2019 8 ביולי 2020
4 26 23 במרץ 2021 12 במרץ 2022 21 ביוני 2021 12 במרץ 2022 11 באפריל 2021 13 במרץ 2022 6 בספטמבר 2021 1 ביולי 2022
5 26 14 ביוני 2023 1 ביולי 2023 8 אוקטובר 2022 13 בספטמבר 2023[1] 24 אוקטובר 2022 10 בספטמבר 2023 28 בנובמבר 2022 2023
ספיישלים רץ 1 במרץ 2016 יפורסם בהמשך 6 באוגוסט 2016 יפורסם בהמשך 30 באוקטובר 2016 יפורסם בהמשך 10 ביולי 2016 יפורסם בהמשך
סרטים רץ 5 ביולי 2023 28 ביולי 2023 5 ביולי 2023 27 ביולי 2023
המופלאה בעולם רץ 25 בספטמבר 2020 2020 16 באוקטובר 2020 1 בינואר 2020
סודות 36 24 בספטמבר 2016 13 בינואר 2020 24 בספטמבר 2016 13 בינואר 2020 5 באוקטובר 2016 קיץ 2020 30 באפריל 2018 23 באוקטובר 2021
הרפתקאות בפריז 5 30 בינואר 2017 3 בפברואר 2017 18 בינואר 2017 3 באפריל 2017 30 בינואר 2019 3 בפברואר 2019 אין אין
צ'יבי 8 31 באוגוסט 2018 לא ידוע 31 באוגוסט 2018 לא ידוע 31 באוגוסט 2018 לא ידוע אין אין

מושגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ישנם מושגים שונים אשר בולטים מאוד במהלך הסדרה ואף מאפיינים אותה.

  • מופלא: תכשיט קסום שיוצא מתוכו קוואמים וכשאומרים את המילים הנכונות הקוואמי נשאב בחזרה למופלא ובעל המופלא מקבל כוחות על.
  • אקומה: פרפר שחור שהיה בתחילתו פרפר רגיל ומחזיק מופלא הפרפר מסוגל להפוך אותו לאקומה. מסוגל לתת לאדם כוחות על, נכנס לחפץ מסוים שאותו מחזיק האדם שבעל מופלא הפרפר רוצה להשתלט עליו עם אקומה, מחזיק המופלא יכול לתקשר עם האדם שהוא נתן לו אקומה.
  • אמוק: נוצה כחולה בעלת הכוח ליצור מפלצות רגש עליהם מחזיק מופלא הטווס יכול לשלוט עליהן ולהעלים אותן.
  • קוואמי: הקוואמים הם ישויות קסומות המעניקות לבעלי המופלאים כוחות על. כל קוואמי מייצג קונספט מופשט שקיים בעולם, והוא מבוסס על חיה כלשהי.
  • כוח אינסופי: הכוח האינסופי קורא כשמאחדים את מופלאי החיפושית והחתול השחור ומקבלים משאלה אחת שתשנה את המציאות ותשכתב את העבר.
  • קופסאת המופלאים האם (קופסאת המופלאים הסינית): הקופסה הראשונה שנוצרה, בה נמצאים המופלאים הכי חזקים.
  • שומר המופלאים: שומר צריך לשמור על קופסאת המופלאים מסוימת כדי שהמופלאים שבקופסה לא ייפלו ליידים לא נכונות. וכששומר המופלאים מכריז על שומר חדש השומר הישן מאבד את זיכרונו כדי לא לסכן את השומר החדש.
  • שומר המופלאים הכוכבי: שומר האחראי על השומרים האחראים על קופסאות המופלאים, נראה לראשונה בעונה 4.
  • מקדש השומרים: מקדש השומרים הוא מקדש שבו שומרים על כל קופסאות המופלאים והמידע על המופלאים ושם מאמנים שומרים חדשים. יש בכל יבשת מקדש ויש בכל מקדש שער בכדי לעבור בקלות בין המקדשים.
  • אלייאנס (עונה 5): טבעת שנוצרה על ידי טומואה טסורוגי וגבריאל אגרסט, הטבעת היא המוצר החדש מבית גבריאל אגרסט והיא נוצרה כדי לעזור לכלל האנשים בנוחות ויש בה אפשרות של שיחות, מפות, התראות וכל מה שטלפון יכול להציע ואפילו יותר, אבל הסיבה האמיתית לייצור שלה היא בכדי לעזור למונרך בתוכניתו להשגת המופלאים של החיפושית והחתול השחור: כל מי שיש לו את הטבעת ומשתלט עליו אקומה יכול לקבל כוחות של אחד או יותר מהמופלאים ממונרך בדרך נוחה יותר וסודית כדי שחיפושית וחתול שחור לא יגלו איך מונרך מצליח להעביר לנבלים שלו את הכוחות שבמופלאים בלי שהם רואים וגם הטבעות נותנות למונרך שליטה יותר טוב במופלאים בלי שהם יחלישו אותו כמו בפרק הראשון בעונה 5 ולשם כך הוא יכול לבחור עד 5 מופלאים להשתמש בהם בו זמנית כמו שהוצג בפרק 5. הטבעות מקבלות את כוחן על ידי לכידת המופלא והקוואמי בתוך קופסת זכוכית מיוחדת ששואבת את כוחם אל תוך אחת הטבעות של מונרך וביכולותו להעביר כוח הטבעת לנבל רק באמצעות לחיצה על הטבעת.
  • קאמיקו (ספיישל פריז) הגרסה הטובה של אקומה הנמשכת לרגשות חיוביים בניגוד לאקומה שנמשך לרגשות שליליים.

שדרוגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה 2 פרק 14, נחשפה האופציה לשדרג את הכוחות שלך על ידי שיקויים צבעוניים, וכל שיקוי מייצג כוח אחר, קיימים 7 שדרוגים ונכון לעונה 5 נחשפו 4 שדרוגים.

  • כוח המים: כוח המים המיוצג בצבע ירוק, השדרוג מאפשר לנשום מתחת למים ואפילו לדבר ומביא לך סנפירים.
  • כוח הקרח: כוח הקרח המיוצג בצבע כחול, השדרוג מאפשר להתמודד עם קור מקפיא ומביא לך מחליקיים להחלקה בקרח.
  • כוח החלל: כוח החלל המיוצג בצבע סגול, השדרוג מאפשר לטוס לחלל ולנשום שם והוא נותן לך חליפות חלל וקסדה.

גיבורי-על ונבלי-על[עריכת קוד מקור | עריכה]

גיבורי-על[עריכת קוד מקור | עריכה]

זהות גיבור על גיבור על (אנגלית) מופלא כוח על קוואמי מילת הקסם (להשתנות) מילת הקסם (להשתנות בחזרה)
בעלים נוכחיים
מרינט דופן צ'אנג החיפושית Ladybug חיפושית קמע המזל - יוצר חפץ שעזור לחיפושית לנצח את הנבל ומזמן חיפושיות קסומות שמתקנות כל נזק שהנבל גרם. טיקי טיקי נקודות נקודות הסר/הורד
אדריאן אגרסט חתול שחור Cat Noir / Cat Walker חתולאגן - משמיד דברים בדרכים שונות פלאג פלאג פלאג ציפורניים ציפורניים הכנס
אליה סזאר רינה רוז' Rena Rouge / Rena Furtive שועל מיראז' - אשליה: אשליה הנראית לעין ואשליה של צליל (כשנוגעים באשליה היא נעלמת) טריקס לנתר בואי ננוח
נינו לה-היף בר שריון Carapace צב שריון - כיפת מגן וויז שריון שריון הורד
זואי לי ווספריה Vesperia דבורה ונום - לשתק את היריב פולן זמזום זמזום הורד
פליקס פאת'ום גרהם דה ונילי ארגוס Argos טווס אמוק - החדרת אמוק אל תוך חפץ ויצירת מפלצת רגש על פי דמיונו (מי שמחזיק בחפץ בו נמצא האמוק שולט במפלצת הרגש). דוסו לפרוש את הנוצות נוצות הסר / קיפול נוצות
קגאמי טסרוגי ריוקו Ryuko דרקון דרקון המים - להפוך למים / ליצור בועת מים סביב ועוד.

דרקון הרוח - להפוך לסופר רוח העוברת ממקום למקום ועוד.

דרקון הברק - להפוך לברק / ליצור ברק ועוד.

לונג הבא את הסופה שמיים בהירים
לוקה קופאין וויפיריון Viperion נחש הזדמנות שנייה - מחזיר את הזמן לסימון האחרון שסומן בעבר על ידי מופלא הנחש סאסס חשוף קשקש הסר קשקש
מקס קאנטה פגסוס Pegasus סוס וויאג׳ - שער לכל מקום שירצה קאלקי לדהור לרדת מהאוכף
אליקס קובדל באניקס Bunnix ארנב מחילה - פתיחת שער אל תוך מחילה עם הרבה שערים שונים שמהם מחזיק המופלא יכול לראות זמנים שונים ולעבור אליהם פלאף בכיוון השעון נגד כיוון השעון
קים נואין מלך הקופים King Monkey קוף המולה - יצירת חפץ שבמגע משבש את הכוח של היריב שופו זמן להופיע לא ידוע
מולן הפראל פולימאוס Polymouse עכבר השתכפלות - לשכפל את עצמך מולו לצייץ הפסק לצייץ
רוז להביון פיגלה Pigella חזיר מתנה - להראות למישהו את המשאלה הכי גדולה שלו דייזי תשמחי לא ידוע
ג'ולקה קופאין נמרה סגולה Purple Tigrees נמר הדף - אגרוף כוח רואר פסים לא ידוע
איוון בראל מינאטאורוס Minotaurox שור התנגדות - עוצר פגיעות ישירות סטומפ לפנות דרך לא ידוע
נתניאל קורצברג קאפריקיד Caprikid עז בראשית - לצייר חפץ שהופך לאמיתי זיגי לקפוץ את זה לא ידוע
מארק אנסייל רוסטר-בולד Rooster Bold תרנגול המראה - לבחור כל כוח לפי רצונו של מחזיק המופלא (אי אפשר לבחור כוח שיש לקוואמי אחר או כוח שמשפיע על קוואמי אחר) אוריקו זריחה לא ידוע
סברינה ריינקומפרי מיס האוונד Miss Hound כלב תפוס - לאתר ולהביא כל מה שהכדור שלך נגע בו בארק בוא נצוד להירגע
בעלים נוספים
אדריאן אגרסט חיפושון Mister Bug חיפושית קמע המזל - יוצר חפץ שעזור לחיפושית לנצח את הנבל ומזמן חיפושיות קסומות שמתקנות כל נזק שהנבל גרם.


תפיסת האקומה- יכולת לתפוס את האקומה ביויו ולטהר אותו בחזרה לפרפר רגיל

טיקי נקודות נקודות הורד
אליה סזאר באגאבלה Scarbella חיפושית קמע המזל - יוצר חפץ שעזור לחיפושית לנצח את הנבל ומזמן חיפושיות קסומות שמתקנות כל נזק שהנבל גרם.


תפיסת האקומה – יכולת לתפוס את האקומה ביויו ולטהר אותו בחזרה לפרפר רגיל

טיקי נקודות נקודות הורד
מרינט דופן צ'אנג חתולה שחורה Ladynoir חתול שחור חתולאגן - משמיד דברים בדרכים שונות פלאג ציפורניים ציפורניים הכנס
זואי לי חתולה נואר KittyNoir חתול שחור חתולאגן - משמיד דברים בדרכים שונות פלאג ציפורניים ציפורניים הכנס
מאסטר פו צה הג׳ייד jade turtle צב שריון - כיפת מגן וויז שריון שריון הורד
קלואי בורז'ואה מלכת הדבורים Queen Bee דבורה ארס - לשתק את היריב פולן זמזום זמזום הורד
אדריאן אגרסט אספיק Aspik נחש הזדמנות שנייה - מחזיר את הזמן לסימון האחרון שסומן בעבר על ידי מופלא הנחש סאס חשוף קשקש הסר קשקש
מרינט דופן צ'אנג מולטי עכברה Multimouse עכבר השתכפלות - לשכפל את עצמך מולו לצייץ הפסקי לצייץ
פליקס גרהם דה-ונילי פליירמידבל Flairmidanle כלב תביא/תפוס - כדור שמביא אליך חפץ שנגע בו הכדור בארק בוא נצוד להירגע
אליקס קובדל ילדת הכלב Canigirl כלב תביא/תפוס - כדור שמביא אליך חפץ שנגע בו הכדור בארק בוא נצוד להירגע
איחודים
מרינט דופן צ'אנג מולטי שועלה Multifox עכבר, שועל השתכפלות - לשכפל את עצמך

מיראז' - יצירת אשליה הנראית לעין ואשליה של צליל (כשנוגעים באשליה היא נעלמת)

מולו, טריקס מולו, טריקס להתאחד מולו, טריקס להתפצל
מרינט דופן צ'אנג מולטי חיפושית Multibug עכבר, חיפושית השתכפלות - לשכפל את עצמך

קמע המזל - יוצר חפץ שעזור לחיפושית לנצח את הנבל ומזמן חיפושיות קסומות שמתקנות כל נזק שהנבל גרם.

יצירת קמעות קסם - היכולת ליצור חפצים קסומים בעלי יכולות שונות בעזרת דמיונו של המשתמש

תפיסת האקומה- יכולת לתפוס את האקומה ביויו ולטהר אותו בחזרה לפרפר רגיל

מולו, טיקי מולו, טיקי, להתאחד טיקי, מולו להתפצל
מרינט דופן צ'אנג מולטי חתולה Multinoir עכבר, חתול שחור השתכפלות – לשכפל את עצמך

חתולאגן - משמיד דברים בדרכים שונות

מולו, פלאג מולו, פלאג, להתאחד מולו, פלאג, להתפצל
מרינט דופן צ'אנג חיפושית דרקון Dragonbug חיפושית, דרקון קמע המזל - יוצר חפץ שעזור לחיפושית לנצח את הנבל ומזמן חיפושיות קסומות שמתקנות כל נזק שהנבל גרם.

יצירת קמעות קסם - היכולת ליצור חפצים קסומים בעלי יכולות שונות בעזרת דמיונו של המשתמש

תפיסת האקומה- יכולת לתפוס את האקומה ביויו ולטהר אותו בחזרה לפרפר רגיל.

דרקון המים - להפוך למים / ליצור בועת מים סביב ועוד.

דרקון הרוח - להפוך לסופר רוח העוברת ממקום למקום ועוד.

דרקון הברק - להפוך לברק / ליצור ברק ועוד.

טיקי, לונג טיקי, לונג, להתאחד טיקי, לונג להתפצל
אדריאן אגרסט נחש שחור Snake Noir חתול שחור, נחש חתולאגן- משמיד דברים בדרכים שונות

הזדמנות שנייה- הזדמנות שנייה - מחזיר את הזמן לסימון האחרון שסומן בעבר על ידי מופלא הנחש

פלאג, סאסס פלאג, סאסס להתאחד פלאג, סאסס להתפצל
מרינט דופן צ'אנג ליידי דבורה Ladybee חיפושית, דבורה קמע המזל - יוצר חפץ שעזור לחיפושית לנצח את הנבל ומזמן חיפושיות קסומות שמתקנות כל נזק שהנבל גרם.

יצירת קמעות קסם - היכולת ליצור חפצים קסומים בעלי יכולות שונות בעזרת דמיונו של המשתמש

תפיסת האקומה- יכולת לתפוס את האקומה ביויו ולטהר אותו בחזרה לפרפר רגיל

ארס - לשתק את היריב

טיקי, פולן טיקי, פולן להתאחד טיקי, פולן להתפצל
מרינט דופן צ'אנג ליידי סוס Pegabug חיפושית, סוס קמע המזל - יוצר חפץ שעזור לחיפושית לנצח את הנבל ומזמן חיפושיות קסומות שמתקנות כל נזק שהנבל גרם.

יצירת קמעות קסם - היכולת ליצור חפצים קסומים בעלי יכולות שונות בעזרת דמיונו של המשתמש

תפיסת האקומה- יכולת לתפוס את האקומה ביויו ולטהר אותו בחזרה לפרפר רגיל

מסע- שער לכל מקום שתרצה

טיקי, קאלקי טיקי, קאלקי להתאחד טיקי, קאלקי להתפצל
מרינט דופן צ'אנג פני באג Pennybug חיפושית, סוס, ארנב קמע המזל - יוצר חפץ שעזור לחיפושית לנצח את הנבל ומזמן חיפושיות קסומות שמתקנות כל נזק שהנבל גרם.

יצירת קמעות קסם - היכולת ליצור חפצים קסומים בעלי יכולות שונות בעזרת דמיונו של המשתמש

תפיסת האקומה – יכולת לתפוס את האקומה ביויו ולטהר אותו בחזרה לפרפר רגיל

מסע - שער לכל מקום שתרצה

מחילה - פתיחת שער אל תוך מחילה עם הרבה שערים שונים שמהם מחזיק המופלא יכול לראות זמנים שונים ולעבור אליהם

טיקי, פלאף, קאלקי טיקי, קאלקי, פלאף התאחדו טיקי/פלאף/קאלקי להתפצל
אדריאן אגרסט ארנב שחור Rabbit Noir ארנב, חתול שחור חתולאגן - משמיד דברים בדרכים שונות

מחילה - פתיחת שער אל תוך מחילה עם הרבה שערים שונים שמהם מחזיק המופלא יכול לראות זמנים שונים ולעבור אליהם

פלאג, פלאף, פלאג, פלאף התאחדו פלאג, פלאף להתפצל
אליקס קובדל באני-כלב Bunny Dog כלב, ארנב תביא/תפוס - כדור שמביא אליך חפץ שנגע בו הכדור

מחילה - פתיחת שער אל תוך מחילה עם הרבה שערים שונים שמהם מחזיק המופלא יכול לראות זמנים שונים ולעבור אליהם

בארק, פלאף פלאף, בארק, להתאחד פלאף, בארק להתפצל
מרינט דופן צ'אנג חיפושית-פרפר Ladyfly חיפושית, פרפר קמע המזל - יוצר חפץ שעזור לחיפושית לנצח את הנבל ומזמן חיפושיות קסומות שמתקנות כל נזק שהנבל גרם.

יצירת קמעות קסם - היכולת ליצור חפצים קסומים בעלי יכולות שונות בעזרת דמיונו של המשתמש

תפיסת האקומה- יכולת לתפוס את האקומה ביויו ולטהר אותו בחזרה לפרפר רגיל.

פרפר שמיימי - הוא נראה כמו אקומה, אך נותן כוחות-על שיעזרו במשימה.

טיקי, נורו טיקי, נורו, להתאחד טיקי, נורו, להתפצל
מרינט דופן צ'אנג חיפושית שחורה bug noir חיפושית, חתול שחור קמע המזל - יוצר חפץ שעזור לחיפושית לנצח את הנבל ומזמן חיפושיות קסומות שמתקנות כל נזק שהנבל גרם.

יצירת קמעות קסם - היכולת ליצור חפצים קסומים בעלי יכולות שונות בעזרת דמיונו של המשתמש

תפיסת האקומה – יכולת לתפוס את האקומה ביויו ולטהר אותו בחזרה לפרפר רגיל

חתולאגן - משמיד דברים בדרכים שונות

טיקי, פלאג טיקי, פלאג, להתאחד טיקי, פלאג, להתפצל / הזר ציפורניים ונקודות

נבלי-על[עריכת קוד מקור | עריכה]

זהות נבל על נבל על (אנגלית) מופלא/ים כוח על קוואמי מילת הקסם (להשתנות) מילת הקסם (להשתנות בחזרה)
בעלים נוכחיים
גבריאל אגרסט עש לילה (נבל ראשי עונות 1-3) Hawk Moth פרפר אקומה - לשלוח אקומה לחפץ של מישהו ולתת לו כוחות על.

הרגשה - יכולת להרגיש רגשות שונים של אנשים בטווח. תקשור- יכולת לתקשר בטלפתיה עם מי שקיבל את האקומה.

נורו כנפיים אפלות כנפיים אפלות הסר, כנפיים נישרו
נטלי סנוקואר מאיורה (נבלית משנית עונות 2-3) Mayura טווס אמוק - החדרת אמוק אל תוך חפץ ויצירת מפלצת רגש על פי דמיונו (מי שמחזיק בחפץ בו נמצא האמוק שולט במפלצת הרגש). דוסו לפרוש את הנוצות נוצות הסר
סאריס/לילה רוסי גולם (נבלית ראשית עונה 6) Chrysalis פרפר אקומה - לשלוח אקומה לחפץ של מישהו ולתת לו כוחות על.

הרגשה - יכולת להרגיש רגשות שונים של אנשים בטווח.

תקשור- יכולת לתקשר בטלפתיה עם מי שקיבל את האקומה.

נורו כנפיים אפלות כנפיים אפלות הסר, כנפיים נישרו
איחודים
גבריאל אגרסט עש אפלולי

(נבל ראשי עונה 4)

Shadow Moth פרפר, טווס אקומה - לשלוח אקומה לחפץ של מישהו ולתת לו כוחות על.

הרגשה - יכולת להרגיש רגשות שונים של אנשים בטווח.

תקשור- יכולת לתקשר בטלפתיה עם מי שקיבל את האקומה.

אמוק - החדרת אמוק אל תוך חפץ ויצירת מפלצת רגש על פי דמיונו (מי שמחזיק בחפץ בו נמצא האמוק שולט במפלצת הרגש).

נורו, דוסו נורו, דוסו, שינוי צורה כפול נורו, דוסו, להתפצל
חתול אפלולי Shadow Noir פרפר, טווס, חתול אקומה - לשלוח אקומה לחפץ של מישהו ולתת לו כוחות על.

הרגשה - יכולת להרגיש רגשות שונים של אנשים בטווח.

תקשור- יכולת לתקשר בטלפתיה עם מי שקיבל את האקומה.

אמוק - החדרת אמוק אל תוך חפץ ויצירת מפלצת רגש על פי דמיונו (מי שמחזיק בחפץ בו נמצא האמוק שולט במפלצת הרגש).

חתולאגן- משמיד דברים בדרכים שונות

נורו, דוסו, פלאג נורו, דוסו, פלאג, שינוי צורה משולש נורו, דוסו, פלאג, התפצלו/ ביטול שינוי צורה
מונרך Monarch פרפר, ארנב + שועל, צב, דבורה, דרקון, סוס, קוף, נחש, עכבר, נמר, חזיר, כלב, שור, עז, תרנגול אקומה - לשלוח אקומה למישהו ולתת לו כוחות על

מחילה - פתיחת שער אל תוך מחילה עם הרבה שערים שונים שמהם מחזיק המופלא יכול לראות זמנים שונים ולעבור אליהם

נורו + פלאף / טריקס, וויז, פולן, לונג, קאלקי, ז'ופו, סאסס, מולו, רואר, דייזי, בארק, סטומפ, זיגי, אוריקו נורו, - קוואמי-, התאחדו

שינוי של שני קוואמים: נורו, - קוואמי-, שינוי צורה כפול

שינוי של שלושה קוואמים: נורו, - קוואמי-, - קוואמי-, שינוי צורה משולש

נורו, - קוואמי - התפצלו/ ביטול שינוי צורה
פרפר / שועל, צב, דבורה, דרקון, סוס, קוף, נחש, עכבר, נמר, חזיר, כלב, שור, עז, תרנגול אקומה - לשלוח אקומה למישהו ולתת לו כוחות על

הרגשה - יכולת להרגיש רגשות שונים של אנשים בטווח.

תקשור- יכולת לתקשר בטלפתיה עם מי שקיבל את האקומה.

טבעות: להשתמש בכוח של המופלא אותו בוחר

העברה: להעביר לנבל על בעזרת אלייאנס את כוח המופלא אותו בוחר

נורו /טריקס, וויז, פולן, לונג, קאלקי, ז'ופו, סאסס, מולו, רואר, דייזי, בארק, סטומפ, זיגי, אוריקו כנפיים אפלות/ -קוואמי- הכוח שלך עכשיו בידי כנפיים אפלות הסר
גבריאל אגרסט מונרך-באג Monarch-bug פרפר, חיפושית אקומה - לשלוח אקומה לחפץ של מישהו ולתת לו כוחות על.

הרגשה - יכולת להרגיש רגשות שונים של אנשים בטווח.

תקשור- יכולת לתקשר בטלפתיה עם מי שקיבל את האקומה.

קמע המזל - יוצר חפץ שעזור לחיפושית לנצח את הנבל ומזמן חיפושיות קסומות שמתקנות כל נזק שהנבל גרם.

תפיסת האקומה – יכולת לתפוס את האקומה ביויו ולטהר אותו בחזרה לפרפר רגיל

נורו, טיקי נורו, טיקי, שינוי צורה כפול נורו, טיקי, להתפצל/ ביטול שינוי צורה

גיבורי-על מהספיישלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

זהות גיבור על גיבור על (אנגלית) מופלא כוח על קוואמי מילת הקסם (להשתנות) מילת הקסם (להשתנות בחזרה)
ספיישל ניו יורק
ג'סיקה קיינס כנף נץ Eagle נץ להוציא מאנשים את מלוא הפוטנציאל שלהם לירי כנפי חופש ?
ספיישל שנגחאי
פיי גברת דרקון Ladydragon המובחר לשנות צורה לחיות הרנלינגס - לונג, יאנג, שיי, טאנג, שונג, הו,מא, הא אין
ספיישל פריז
גבריאל אגרסט בטרפליי Betterfly פרפר לתת לאנשים כוח שהופך אותם לגיבורי-על נורו כנפיים טהורות כנפיים קלות הסר
מרינט דופיין צ'אנג (יקום מקביל) חיפושית Ladybug חיפושית קמע המזל - יוצר חפץ שיעזור לחיפושית לנצח את הנבל ומזמן חיפושיות קסומות שמתקנות כל נזק שהנבל גרם.

תפיסת האקומה – יכולת לתפוס את האקומה ביויו ולטהר אותו בחזרה לפרפר רגיל

טיקי כתמים כתמים הורד
אדריאן אגרסט (יקום מקביל) לא ידוע כרגע שם רשמי Paw Noir חתול שחור חתולאגן- משמיד דברים בדרכים שונות פלאג טפרים טפרים הסר

נבלי-על מהספיישלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

זהות גיבור על גיבור על (אנגלית) מופלא כוח על קוואמי מילת הקסם (להשתנות) מילת הקסם (להשתנות בחזרה)
ספיישל פריז
מרינט דופיין צ'אנג (יקום מקביל) חיפושד Shadybug חיפושית קמע המזל - יוצר חפץ שיעזור לחיפושית לנצח את הנבל.

תפיסת האקומה – יכולת לתפוס את האקומה ביויו ולטהר אותו בחזרה לפרפר רגיל

טיקי כתמים כתמים הורד
אדריאן אגרסט (יקום מקביל) חתול אפל Claw Noir חתול שחור חתולאגן- משמיד דברים בדרכים שונות פלאג טפרים טפרים הסר

פרסים ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה פרס קטגוריה מועמדים תוצאה
2016 פרס מגזין צעצוע ברזילאי הצעצוע הלאומי הטוב ביותר לשנת 2016 המופלאה זכייה
המותג הטוב ביותר של 2016 המופלאה זכייה
Ri Happy Awards המותג הטוב ביותר של 2016 המופלאה זכייה
פרסי הרישוי של Latam Expo המותג הטוב ביותר של 2016 המופלאה זכייה
2017 פרסי מגזין צעצוע ברזילאי הצעצוע הלאומי הטוב ביותר 2017 המופלאה זכייה
Licencias de Actualidad הרישיון הכי טוב של השנה המופלאה זכייה
רישיון הבידור הטוב ביותר המופלאה זכייה
הקידום הטוב יותר חיפושית של קוסטה ריקה זכייה
פרסי אנימציה בטלוויזיה של OVA-ies 2017 הדמות הראשית המונפשת הטובה ביותר של 2017 מרינט דופן צ'אנג מועמדות
התמונות הוויזואליות הטובות ביותר למופע אנימציה של 2017 החיפושית המופלאה מועמדות
2018 פרסי בחירת העשרה בחירת תוכנית אנימציה המופלאה זכייה
פרסי הרישוי בבריטניה 2018 הנכס הטוב ביותר עם רישיון לילדים או טווין המופלאה מועמדות
טווח בגדי ילדים ברישיון הטובים ביותר בגדי לילה מופלאים עבור Character.com מאת Aykroyd and Sons מועמדות
פרסי מגזין צעצוע ברזילאי הצעצוע הלאומי הטוב ביותר 2018 המופלאה זכייה
יריד רישוי בולוניה ילדי הנכס הכי טובים המופלאה זכייה
פרסי האנימציה לטלוויזיה של OVA-ies 2018 הדמות הראשית הטובה ביותר באנימציה של 2018 מרינט דופן צ'אנג זכייה
דמות המשנה הטובה ביותר באנימציה של 2018 עש לילה מועמדות
2019 יריד רישוי בולוניה פרס מיוחד אופנה לילדים עם Miraculous מאת Guess המופלאה זכייה
פרסי הטלוויזיה המספרים לשנת 2019 סדרת טלוויזיה מונפשת אהובה המופלאה זכייה
2020 פרסי רישוי בולוניה פרויקט הרישוי הטוב ביותר לגיל הרך קפסולה קולקציית Chicco Miraculous זכייה
פרסי ברודוויי וורלד ספרד האירוע התיאטרילי הטוב ביותר המופלאה: המחזמר זכייה
פרסי הבחירה לילדי מקסיקו סדרת האנימציה הטובה ביותר של השנה המופלאה זכייה
2021 פרסי הבחירה לילדי ברזיל קריקטורה אהובה המופלאה: הרפתקאות ליידי באג זכייה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ הפרק האחרון לעונה (פעולה/action) עלה לשירות דיסני פלוס בפיליפינים באנגלית, בעברית ובעוד כמה שפות לפני יציאתן הרשמית בדיסני ארצות הברית וישראל ב-11 בספטמבר 2023