ויקיפדיה:מפגשים/מפגש פסח תשס"ו/תמונות/ST

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מפגש פסח תשס"ו
  • למען הסר ספק, כל הציטוטים ממוצאים ואין להן שום קשר למציאות. אין כוונה לפגוע באף אחד וכמובן שאפשר להסיר כל דבר המעורר פגיעה במי מהנוגעים בדבר. וכמובן שאפשר גם להוסיף תוך שמירה על עקרון זה :)
  • כל השמות שזיהיתי/זכרתי מופיעים בדפי התמונות, כולם מוזמנים להוסיף/לתקן מה שחסר.
  • התמונות הועלו לבקשת הקהל ברזולוציה מקסימלית, אז מי שרוצה להוריד שיזדרז - חבל להשאיר כזה נפח על השרת לאורך זמן.
  • יש כמובן תמונות שלא העלתי, מי שרוצה להרחיב את אלבומו הפרטי מוזמן לשלוח לי מייל ל stinbr ב yahoo מכתובת המייל אליה הוא רוצה לקבל את התמונות. אסתר 18:48, 18 אפריל 2006 (IDT)
זה מה שסקרלט הייתה אוכלת (לא כולל הבנאדם) אילו הייתה טורחת להגיע
חגי הלמן:"אני הולך למצוא את האפיקומן!" האנס קסטורפ:"לחייך, לא לחייך, לחייך... ?" אלמוג:"לא לחייך!!!" דרור:"חכי חכי מה אני אכתוב ליד התמונה שלך...."
GGTM: "אין על מה לדבר... אז בחזרה לנושא הנדוש 'איך אתה הגעת לוויקיפדיה...'" דרור:"תגיד, מה דעתך על קטגוריה "אנשים הנקראים ע"ש מוצרי מזון"?!?" עמנואל:"כשאני מסמן לך ככה עם האוזן, שנינו חוסמים אותו ובורחים" דוד שי:"ואתם חשבתם שעמיר פרץ זה בן גוריון החדש..."
דרור:"אתה רציני? אתה גם תציע למחוק את הקטגוריה "כפרים בפלורידה ששמם מתחיל באות מ???" עידן ד:"הררררוג אותו בוס!" "מישהו חייב להחזיק את המנורה..."
אדר:"אז רבע שעה נראה לך מספיק מנומס לפני שאנחנו זזים?" "אה, מישהו הכניס לפה בחורה!!!!"
גילגמש:"אם אני רק אתפוס את הבלונדיזה הזה!!!"
הראל:"מישהו פה יודע איך מפעילים מחשב??" שי יקיר:"אם אני תופס אותך עוד פעם מרביץ להראל, אני אדאג שזו תהיה הפעם האחרונה שלך!"
גלגמש:"אני אחסום את כ-ו-ל-ם"
דני:"לשנה הבאה בירושלים (אוהיו)" אורי מוסנזון:"כמה זמן אני עוד אשב בפינה? כולה כתבתי קצת בדף שיחה..."