Canal 36

From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
This article is for the Honduran television station. For other uses, see Channel 36 (disambiguation).

Canal 36 is a television station in Honduras. It was briefly closed down by order of the government of Roberto Micheletti on September 28, 2009 during the 2009 Honduran constitutional crisis,[1] along with Radio Globo, because of its support for deposed President of Honduras Manuel Zelaya, but then was re-opened. It is owned by Esdras Amado Lopez.[2]

References[edit]

External links[edit]