Southeast European Times

From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search

Southeast European Times was a United States European Command-sponsored news website dedicated to coverage of Southeast Europe that ended publication in March 2015. The countries covered included Albania, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Greece, Macedonia, Montenegro, Romania, Serbia, and Turkey

The primary address of the website was, though it was also available under the addresses: and It started online as Balkan-Info in Oct 1999,[1] as Balkan Times in May 2001 [2] and finally as SETimes in Oct 2002.[3]

The content of the website was available in ten languages: Albanian, Bosnian, Bulgarian, Croatian, English, Greek, Macedonian, Romanian, Serbian, Russian and Turkish.


External links[edit]