The Voice Weekly

From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
The Voice Weekly
Type Weekly
Owner(s) Living Color Media Co., Ltd.
Editor-in-chief Kyaw Min Swe
Managing editors Kyaw Naing
Language Burmese
Ceased publication July 2012
Headquarters Yangon, Myanmar
Website thevoicemyanmar.com

The Voice Weekly was a news journal published in Burmese language. It was more focused on Burmese political issues. It was suspended one week together with 7 Days News for publishing Aung San Suu Kyi news on front page in November 2011.[1] The magazine was suspended by the government in July 2012.[2]

References[edit]

  1. ^ Myanmar suspends nine news journals for Suu Kyi coverage
  2. ^ "Two Burmese Journals Suspended". Radio Free Asia. 31 July 2012. Retrieved 13 April 2016. 

External links[edit]