Jump to content

User:לה פמיליה ביתר

From Wikipedia, the free encyclopedia
                                     LA FAMILIA 
                            ארגון האוהדים של בית"ר ירושלים
ארגון 'לה פמיליה' עשה את שלביו הראשונים בתחילת שנת 2005, כאשר מספר אוהדים מוכרים ביציע החליטו שהגיע הזמן לעשות מהלך ולשפר את המצב ביציעים, הן מבחינת צבע, עידוד וגיבוש.


בתחילת עונת 03-04 הוקם ארגון 'גוב האריות' אשר פורק לקראת סיום אותה עונה מסיבות כאלה ואחרות. לאור המצב העגום ביציעים בתקופת הגוב ולאחריו עלתה היוזמה באתרי האינטרנט להקים ארגון חדש. את ההודעות על כך שהגיע הזמן להרים את הקהל ולבנות ארגון עם נטו אהבה לבית"ר העלו האוהדים בפורום 'מחנה האוהדים'.

דרך ההודעות בפורום ודיבורים טלפוניים נקבעה פגישה בפ"ת אליה הגיעו כ- 150 אוהדים, רובם הכירו אחד את השני וחלקם היו גם ממקימי 'גוב האריות'.

בפגישה הראשונה הציעו האוהדים דרכים איך אפשר לשפר את הקהל ולנסות לאחד אותו. בין היתר הוחלט שזה הזמן הנכון להרים באמת ארגון שיתמוך וישפר את המצב ביציע – ארגון שיהיה שייך לכל האוהדים וכולם יוכלו להצטרף אליו.


בפגישות שנקבעו הועלו שמות לארגון שהאוהדים הציעו כמו "אריות ירושלים", "הצבא הצהוב", וכו'... לבסוף השם שנבחר ע"י רוב הוא השם LA FAMILIA, שבאיטלקית פירושו הוא "המשפחה". השם יתחבר למחשבה ולדרך בה אנו מאמינים כי כל האוהדים צריכים להיות כמשפחה אחת גם אם יש חילוקי דעות ולא כולם מסכימים לאותה הדרך.

עם הזמן גובשו שאר הדעות והוחלט שכל מי שיהיה בארגון בא מאהבה לבית"ר. כאשר המטרות העיקריות שלנו הם שיפור היציע מבחינת עידוד, שילוט, דגלים, קונפטי, וכל הקשור לצבע ביציעים – ע"י זה הקהל יוכל לתת ביטוי אמיתי לאהבתו לקבוצה ולדחוף אותה. בנוסף גיבוש הקהל אשר יתן ביטוי אמיתי לכוח הגדול שלנו.


התצוגה הראשונה של הארגון היתה במשחק מול בני סכנין באצטדיון ר"ג (4.4.05) כאשר הורם דגל פריסה עם הכיתוב "אותנו אתה לא מייצג עבאס סואן". עם הזמן נראו תצוגות נוספות והורגש השינוי בקהל - גם בהכנסת שירים חדשים. בנוסף לכל הקשור לצבע והגיבוש ביציעים דואג הארגון להוציא הסעות למשחקים ב'דוחא', ומדי פעם למשחקים בחיפה במחירים מוזלים כדי לעזור לאוהדים. בעבר סידר הארגון מטוס מיוחד לאוהדים למשחק מול דינמו בוקרשט בבולגריה, בעזרת סיבסוד של ארקדי. גם מטוס למשחק בקופנהגן אורגן ע"י הארגון אבל בשל המחיר היקר היו חסרים עוד 30 מקומות להוצאת הטיסה.