Jump to content

User:Soroush Omoumi

From Wikipedia, the free encyclopedia

سروش عمومی‌ ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۶ در تهران متولد شد

به دلیل علاقه‌ و آشنایی پدرش به موسیقی‌ او نیز به هنر موسیقی‌ روی آورد و از سنین خردسالی با سازهای ضربی‌ از جمله درامز و تمبک و ساز‌های پرکاشن در ارتباط بود . سروش با استعداد عجیبی‌ که در زمینهٔ ریتم و موسیقی‌ داشت به صورت خودآموز و کمی‌ هم به کمک پدرش با یادگیری درامز و سازهای ریتمیک دیگر دوران کودکیش را سپری کرد .

و در سن ۱۲ سالگی یعنی‌ دورهٔ راهنمایی‌ با تشویق خانواده‌اش وارد ( هنرستان موسیقی‌ ) تهران شد .

در هنرستان ساز ( فلوت ) را به عنوان ساز تخصصی برایش برگزیدند و او در خدمت استاد بزرگ جناب آقای ( محمد علی‌ لقا ) یادگیری این ساز را آغاز کرد . وی موسیقی‌ را در محضر اساتیدی بزرگی‌ در هنرستان آموخت و در طول کل ۶ سال راهنمایی‌ و دبیرستان او جزو بهترین نوازنده‌های هنرستان به حساب می‌‌آمد و رتبه اول نوازندگی را در هنرستان مال خود میکرد . او در طی‌ تحصیل در هنرستان موسیقی‌ در چندین مسابقه و جشنواره موسیقی‌ شرکت نمود ، همچون : جشنواره موسیقی فجر ، جشنواره موسیقی جوان ، جشنواره موسیقی‌ شهرداری . که موفق به کسب چندین مقام اول و دوم از این مسابقات شد . سروش علاقهٔ زیادی به فراگیری و آشنا شدن به سازهای دیگر هم داشت و در کنار هنرستان ، ساز دوران کودکیش ( درامز ) را به صورت آکدمیک نزد نوازندهٔ قدیمی‌ و بزرگ این ساز ( هومن غفاری ) ادامه داد و ساز ( پرکاشن ، ساکسیفون ، فلوت پیکولو ، ویسل ، فلوت ریکوردر ) را به صورت خودآموز فرا گرفت .

سروش از اواخر دورهٔ دبیرستان شروع به همکاری با گروه‌های موسیقی‌ و ارکستر‌های مختلف کرد ، اعم از ارکستر‌های کلاسیک ، پاپ و راک و غیره . پس‌از کسب مدرک دیپلم موسیقی به صورت حرفه‌ای تر با گروه‌های بزرگ تر و نوازندگان حرفه‌ا‌ی تر مشغول به کار شد و روز به روز فعالیت‌های بیشتر و بزرگتری از او در استودیو‌ها و کنسرت‌ها به چشم میخورد . همچنین وی به غیر از نوازندگی به تدریس موسیقی‌ نیز میپرداخت . او پس‌از گذراندن دورهٔ خدمت سربازی در ارتش وارد دانشگاه موسیقی‌ شد و در کنار تحصیل کار حرفه‌ا‌ی خود را نیز ادامه میداد ، در کنسرت‌های فراوانی‌ در شهرها و گوشه و کنار ایران زمین و چندین کشور خارجی‌ به عنوانه نوازنده حضور داشته .

پس‌از اتمام تحصیل در دانشگاه در سال ۲۰۱۱ به کشور انگلستان ، شهر لندن برای ادامهٔ تحصیل سفر کرد ، و در آنجا با چندین خواننده‌ مشهور ایرانی‌ همکاری و در اجراها ، برنامه‌ها و ایونت‌های مختلفی‌ حضور داشته .

پس از مدت کوتاهی‌ زندگی‌ در لندن به همراه دوست و همکار قدیمیش بابک بروجردی و دوست مشترکشان بهروز قائمی موفق به تشکیل یک گروه موسیقی‌ شدند با نام ( کندو ) که این گروه با تلویزیون ( من و تو ) همکاری دارد و اجراهای مختلفی‌ با خوانندگان مشهور داشته .

فعالیتها و کنسرت‌هایی‌ که سروش عمومی‌ در آنها حضور داشته به شرح زیر می‌باشد :

( ایران ) :

مجید اخشابی _ علی‌ لهراسبی _ روزبه نعمت الهی _ فرزاد فرزین _ امید حاجیلی _ علیرضا عصار _ گروه ریزار، رضا گلزار _ مازیار فلاحی _ شاهین آرین _ خشایار اعتمادی _ حمید خندان _ علی‌ اصحابی _ گروه راتا _ چندین ارکستر کلاسیک و ...

( انگلستان ) :

ستار _ فرامرز آصف _ سامی بیگی _ بهروز قائمی _ گروه کندو _ ...

( تلوزیون من و تو ) :

ویژه برنامه سال نو ۱۳۹۱ _ خوانندگان آکادمی موسیقی‌ گوگوش ۲۰۱۱ _ برنامهٔ پر بیننده و پر طرفدار شعر یادت نر ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ _ ویژه برنامه جشن مهرگان ۱۳۹۱ _ ویژه برنامه شب یلدا ۱۳۹۱ _ ویژه برنامه سال نو میلادی ۲۰۱۳ _ آکادمی موسیقی‌ گوگوش ۲۰۱۳ _ ...