User talk:JSH-alive

From Wikipedia, the free encyclopedia
  (Redirected from User talk:성혀니)
Jump to: navigation, search

Disambiguation link notification for April 25[edit]

Hi. Thank you for your recent edits. Wikipedia appreciates your help. We noticed though that when you edited EBS1, you added a link pointing to the disambiguation page DTT. Such links are almost always unintended, since a disambiguation page is merely a list of "Did you mean..." article titles. Read the FAQ • Join us at the DPL WikiProject.

It's OK to remove this message. Also, to stop receiving these messages, follow these opt-out instructions. Thanks, DPL bot (talk) 09:54, 25 April 2017 (UTC)

Your help desk question[edit]

You have responses.— Vchimpanzee • talk • contributions • 21:10, 12 May 2017 (UTC)

TVB[edit]

Ok, if it wasn't an error, why did you remove the redirect?Atsme📞📧 01:16, 21 July 2017 (UTC)

I wanted to create a stub article about a defunct satellite TV provider so anyone fluent in Chinese could expand it by translating an article at Chinese WP. JSH-alive/talk/cont/mail 01:33, 21 July 2017 (UTC)

As you keep moving TVB Network Vision back into mainspace, could you please consider establishing notability by providing more sources and using the correct MoS for displaying them. Thanks. (See WP:CITE for help). Kudpung กุดผึ้ง (talk) 06:20, 21 July 2017 (UTC)

Okay.
  1. It was one of the businesses operated by TVB.
  2. Apart from very basic satellite offering from I Cable, TVB NV was the only major satellite TV service in Hong Kong.
That's the justifications I have for now. But the equivalent article at the Chinese WP (which is titled 大台網 right now) being lengthy tells me something. JSH-alive/talk/cont/mail 14:45, 21 July 2017 (UTC)

I changed my mind. I'll nominate the TVB Network Vision article (which was moved by someone to Big Big Channel by now) for speedy deletion, and instead, will list both 'TVB Pay vision' (the defunct satellite service) and 'Big Big Channel' (the ongoing online social video service) at Wikipedia:Requested articles/Arts and entertainment/Film, radio and television. Is that okay, Atsme and Kudpung?

By the way, I've been wandering around https://www.icris.cr.gov.hk/ , and found some interesting facts:

  • Big Big Channel Limited (CR No.: 0458688; the former TVB Network Vision Limited)
    • was established in December 1993 as Principal Axis Company Limited
    • renamed in February 1994 as Galaxy Satellite Broadcasting Limited
    • renamed in February 1995 as Galaxy Uplink Limited, but reverted back to Galaxy Satellite Broadcasting Limited in February 1998
    • Chinese name was added in May 1998
    • renamed in April 2006 as TVB Pay Vision Limited
    • renamed in March 2013 as TVB Network Vision Limited
    • renamed on 23 May 2017 as Big Big Channel Limited
  • The new TVB Network Vision Limited (CR No: 2548490) was established on 23 June 2017.

There's one HK company previously known as Big Big Channel Limited:

  • TVB.com Limited (CR No.: 2307334; the former Big Big Channel Limited)
    • was established in November 2015 as CMC Global Group Limited
    • renamed on 29 July 2016 as Big Big Channel Limited
    • renamed in May 2017 as TVB Channel Limited
    • renamed in June 2017 as TVB.com Limited

Speaking of TVB.com , there are two HK companies previously known as TVB.com Limited:

  • TVB Publishing Holding Limited (CR No.: 0693405)
    • was established in November 1999 as TVB.com Limited
    • Chinese name was added in January 2000
    • renamed on 12 December 2001 as TVB Publishing Holding Limited
  • MyTV Super Limited (CR No.: 0753286)
    • was established in April 2001 as Jade Profit Limited
    • renamed on 12 December 2001 as TVB.com Limited
    • renamed on 20 June 2017 as MyTV Super Limited

Other companies related to TVB Pay/Network Vision:

  • TVB Satellite Broadcasting Limited (CR No.: 0458729)
    • was established in December 1993 as Evangelista Company Limited
    • renamed in February 1994 as Galaxy Television Limited
    • renamed in February 1995 as Galaxy Management Services Limited
    • renamed in February 1998 as Galaxy International Broadcasting Limited
    • Chinese name was added in May 1998
    • renamed in September 2000 as TVB Satellite Broadcasting Limited
  • TVB Pay Vision Holdings Limited (CR No.: 0833150)
    • was established in February 2003 as Galaxy Satellite TV Holdings Limited
    • renamed in April 2006 as TVB Pay Vision Holdings Limited
  • TVB Satellite TV (HK) Limited (CR No.: 0856640)
    • was established in August 2003 as Huge Sky Limited
    • renamed in January 2004 as TVB Satellite TV (HK) Limited

JSH-alive/talk/cont/mail 15:47, 23 July 2017 (UTC)

I was unable to use desktop internet in last few days. Anyway, I'm going to tag Big Big Channel for speedy deletion, and list 'TVB Network Vision', 'MyTV Super' and 'Big Big Channel' at Wikipedia:Requested articles/Arts and entertainment/Film, radio and television in a moment. JSH-alive/talk/cont/mail 15:23, 26 July 2017 (UTC)

Proposed deletion of International Distribution Company[edit]

Ambox warning yellow.svg

The article International Distribution Company has been proposed for deletion because of the following concern:

No independent references. Please add WP:Reliable sources independent references.

While all constructive contributions to Wikipedia are appreciated, pages may be deleted for any of several reasons.

You may prevent the proposed deletion by removing the {{proposed deletion/dated}} notice, but please explain why in your edit summary or on the article's talk page.

Please consider improving the page to address the issues raised. Removing {{proposed deletion/dated}} will stop the proposed deletion process, but other deletion processes exist. In particular, the speedy deletion process can result in deletion without discussion, and articles for deletion allows discussion to reach consensus for deletion. Atlantic306 (talk) 17:56, 5 October 2017 (UTC)

Disambiguation link notification for October 12[edit]

Hi. Thank you for your recent edits. Wikipedia appreciates your help. We noticed though that when you edited China Global Television Network, you added a link pointing to the disambiguation page CCTV-E&F (check to confirm | fix with Dab solver). Such links are almost always unintended, since a disambiguation page is merely a list of "Did you mean..." article titles. Read the FAQ • Join us at the DPL WikiProject.

It's OK to remove this message. Also, to stop receiving these messages, follow these opt-out instructions. Thanks, DPL bot (talk) 11:03, 12 October 2017 (UTC)