ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Calgary Stampede Rodeo final day 19 - 2011.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


کلگری استمپید[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ ساعت ۱۷:۱۶:۲۵ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

کَلگری استمپید، جشنواره‌ای است که هرساله در ماه ژوئیه به مدت ۱۰ شبانه‌روز در شهر کلگری، آلبرتا در کشور کانادا برگزار می‌شود. این جشنواره، مجموعه‌ای از مسابقات گاوچرانی و جشن‌های فرهنگی است که به فرهنگ کابوی و سنت روستایی آمریکای شمالی باز می‌گردد.
این جشنواره بیش از صدسال قدمت دارد و در روز فینال مسابقات رودیو در دهمین و آخرین روز، بیش از ۱ میلیون دلار جوایز نقدی به برندگان در بخش‌های مختلف اهدا می‌شود.
دلایل
دانشنامه‌ای و با کیفیت
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
کَلگری استمپید
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/فرهنگ
پدیدآورنده(ها)
کاربر:Gnosis
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)
همکار گرامی، اینجا میدان جنگ نیست که خدایی نکرده نگران از عواقب ارایه نظرتان باشید، با آی‌دی خودتان نظرتان را بفرمائید و نظرتان هرچه هست مورد احترام من است و عاری از به خودگیری‌های شخصی. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۲۷ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۴۸ (UTC)[پاسخ]
با آی پی ویرایش میکنم. --151.239.250.244 ‏۲۷ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۰۱ (UTC)[پاسخ]

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Calgary Stampede Rodeo final day 19 - 2011.jpg

تعداد آرا موافق ۴ (بدون احتساب نامزدکننده)، آرا مخالف و ممتنع وجود نداشت، (یک رای هم بابت داشتن کمتر از ۱۰۰ ویرایش در فضای اصلی لحاظ نشد)، اجماع وجود دارد و نگاره برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۷:۴۸ (UTC)
[پاسخ]