بحث کاربر:Elnaz.g.w

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Elnaz.g.w»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ح.فاطمی«ب» ‏۱۳ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۶:۳۶ (UTC)[پاسخ]

برچسب حذف سریع به مقاله شرکت استارک افزوده شده است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

استارک شخصیت فیلم است و نیاز به مقاله ندارد.

بر پایه معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Behzad39 (بحث) ‏۱۰ اکتبر ۲۰۱۶، ساعت ۰۳:۴۳ (UTC)[پاسخ]

حداقل‌های مقاله[ویرایش]

فیلم آموزش کامل ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. در نظر داشته باشید که برای نوشتن مقاله در ویکی‌پدیا باید حداقل‌هایی را رعایت کرد. لطفاً حداقل‌های ترجمه و ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

ارادتمند کامران ‏۱۱ اکتبر ۲۰۱۶، ساعت ۲۱:۱۷ (UTC)[پاسخ]

منابع معتبر[ویرایش]

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند مورد توجه نمایید.

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را چاپ نمی‌کند. هر آنچه در ویکی‌پدیا می‌آید باید توسط منابع معتبر به چاپ رسیده باشد و منبع آن ذکر شده باشد. (ویکی‌پدیا:اثبات‌پذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر)
  2. مقالات نمی‌تواند شامل هرگونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ شده به گونه‌ای باشند که در کنار همدیگر دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به تنهایی و به وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند. (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع)
  3. هر وب‌گاهی به عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
هر گونه سؤال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند

کامران ‏۱۱ اکتبر ۲۰۱۶، ساعت ۲۱:۱۸ (UTC)[پاسخ]

ابزار به ویکی‌فا [ویرایش]

نمایی از ابزار به ویکی‌فا
نمایی از ابزار به ویکی‌فا

درود، برای ترجمهٔ سریع‌تر مقاله‌های ویکی‌پدیای انگلیسی یا بدست‌آوردن کلیات مقاله (مانند جعبه اطلاعات، رده، بخش‌بندی‌ها) از ابزار به ویکی‌فا استفاده کنید. این ابزار چهارچوب کلی مقاله‌ها را آماده می‌سازد.

توجه کنید مقاله‌های انسان برای احراز سرشناسی ممکن است نیازمند گسترش باشند؛ همچنین واژه‌های انگلیسی موجود در متن مقاله و جعبه اطلاعات را برابریابی کنید.

برای فعال‌سازی و کسب اطلاعات بیشتر راهنمای ابزار به ویکی‌فا را مطالعه کنید. اگر با مشکلی روبرو شدید یا پرسشی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند. -- آرمانب ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۹:۰۵ (UTC)[پاسخ]