بحث کاربر:Farshid-ganji

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط Samuel T.Owen در مبحث منابع معتبر

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Farshid-ganji»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Behzad39 (بحث) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۵:۵۵ (UTC)پاسخ

ممنوعیت تبلیغ[ویرایش]

کاربر گرامی؛ نوشتن تبلیغات یا آگهی برای محصولات، شرکت‌ها، وبگاه‌ها و افراد مختلف، خلاف قوانین و سیاست‌های ویکی‌پدیا است. به‌جای درج تبلیغات یا آگهی، می‌توانید مقاله‌های مرتبط با موضوعات موردعلاقه و تخصص خود را گسترش دهید.
به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های شما در «میل‌گرد» با این قانون ناسازگارند. در صورتی که اثر ویرایش‌های شما پس از مرور توسط یک یا چند مشارکت‌کنندهٔ دیگر در مقاله‌ها پایدار باقی نمی‌مانند، لطفاً قبل از افزودن مجددشان، با آنها وارد بحث شوید و سیاست‌ها و رهنمودهای مرتبط را نیز مطالعه کنید. مقاله‌های تبلیغاتی حذف و وبگاه‌های هدف به لیست سیاه افزوده خواهند شد. لطفاً ویکی‌پدیا چه چیزی نیست، تعارض منافع، معیارهای سرشناسی و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید، از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید.

Atheist (بحث) ‏۶ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۰۷ (UTC)پاسخ

ویرایش اخلالگرانه[ویرایش]

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

Mpj7 (بحث) ‏۲۷ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۲۹ (UTC)پاسخ

December 2020[ویرایش]

Warning icon خواهشمندیم به ویرایش‌های اخلالگرانهٔ خود پایان دهید. اگر به افزودن مطالب ترویجی، تبلیغی یا هرزنگاری به ویکی‌پدیا، آنچنان که در شرکت صدر فولاد انجام دادید، ادامه دهید ممکن است دسترسی ویرایشی‌تان قطع شود. MΣYSAM بحث ‏۲۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۰۰ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی[ویرایش]

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا برای بی‌پایان قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با استفاده از ویکی‌پدیا برای تبلیغ زیر پا گذاشته‌اید.
اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

آرتا SATO ‏۲۳ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۴۷ (UTC)پاسخ


@Samuel T.Owen:

این کاربرِ بسته‌شده درخواست بازشدن داده بود و مدیری این درخواست را بررسی کرده‌است. مدیران دیگر نیز می‌توانند این درخواست را بررسی کنند، اما نباید نتیجهٔ آن را بدون دلیل خوبی تغییر دهند. اگر قضاوت مدیر این بوده‌است که کاربر باید بسته بماند، این درخواست برای بازشدن را تا زمانی که کاربر بسته است نباید پاک کرد.

  • استدلال کاربر برای باز شدن: کاربری بنده هک شده بود توسط یک ربات . بعضا همچین اتفاقی میفتد



Х دلیل ردشدن درخواست: «از ‏۳۱ مهٔ ۲۰۲۰ تا ‏۲۳ دسامبر هر چه ویرایش کرده‌اید فقط تبلیغ سایت مورد نظرتان بوده است. مشخص است که حسابتان هک نشده است. سایت را در فهرست سیاه قرار می‌دهم. موفق باشیدآرتا SATO ‏۲۳ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۲۴ (UTC)»پاسخ


اگر می‌خواهید مجدداً برای بازشدن درخواست بدهید، ابتدا لطفاً رهنمود تقاضای تجدیدنظر را بخوانید و سپس مجدداً از الگوی {{بازکردن}} استفاده کنید. دقت کنید که سوءاستفاده از این الگو می‌تواند به ازدست‌رفتن رفتن اختیارات شما برای ویرایش صفحهٔ بحثتان در طول زمانِ بسته‌شدنتان منجر شود.

این کاربرِ بسته‌شده درخواست تجدید نظر در قطع دسترسی خود دارد:

Farshid-ganji (سیاههٔ بستن‌هابستن‌های فعالبستن‌های سراسریبستن‌های خودکارمشارکت‌هامشارکت‌های حذف‌شدهسیاههٔ پالایهسیاههٔ ایجاد کاربرتغییر قطع دسترسیباز کردنبازرسی (سیاهه))


دلیل درخواست:

وب سایت های زیادی در نت هست که تبلیغ خودشان را در ویکی گذاشته اند حتی نویسندگان زیادی بابت گذاشتن لینک در ویکی پدیا پول دریافت میکنند . بنده از طریق ماز بررسی کردم و به این صفحات برخوردم . صفحه اختصاصی خودم رو مینویسم و وب سایت مد نظر رو در مورد تاریخچش و ... در موردش صحبت میکنم . شما چرا جلوی ان وبسایت ها رو نمیگیرید ؟ یا ان همکاران رو که لینک میگزارند ؟ در هر صورت یک فرصت دیگر به بنده بدهید تا صفحات مورد نظرم رو بنویسم و لینک های مد نظر رو قرار دهم . ممنون

نکته:

  • در برخی مواقع یک کاربر بسته نیست، یا اینکه زمان بسته بودن آنها منقضی شده‌است. لطفاً سیاهه بسته شدن خود را بررسی کنید. اگر نشانی از بسته شدن وجود دارد یا آخرین بسته شدن منقضی شده شما به‌صورت خودکار توسط سیستم مقابله با خرابکاری بسته شده‌اید. لطفاً این الگو را پاک کرده و از این دستورالعمل پیروی کنید.
  • لطفاً رهنمود تقاضای تجدید نظر را بخوانید تا اطمینان کسب کنید که این تقاضا به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید تقاضای خود را در هر زمانی تغییر دهید.

@Amuel T.Owen:

این کاربرِ بسته‌شده درخواست تجدید نظر در قطع دسترسی خود دارد:

Farshid-ganji (سیاههٔ بستن‌هابستن‌های فعالبستن‌های سراسریبستن‌های خودکارمشارکت‌هامشارکت‌های حذف‌شدهسیاههٔ پالایهسیاههٔ ایجاد کاربرتغییر قطع دسترسیباز کردنبازرسی (سیاهه))


دلیل درخواست:

اینجانب متوجه خطای خود شده ام و میخواهم صفحات مناسب را درست کنم و تاریخچه وبسایتم را بنویسم اگر امکان دارد این فرصت به بنده داده شود تا بتوانم صفحات خوبی را با توجه به استاندارد های لازم ویکی پدیا لحاظ کنم و صمیمانه طلب بخشش دارم . با تشکر

نکته:

  • در برخی مواقع یک کاربر بسته نیست، یا اینکه زمان بسته بودن آنها منقضی شده‌است. لطفاً سیاهه بسته شدن خود را بررسی کنید. اگر نشانی از بسته شدن وجود دارد یا آخرین بسته شدن منقضی شده شما به‌صورت خودکار توسط سیستم مقابله با خرابکاری بسته شده‌اید. لطفاً این الگو را پاک کرده و از این دستورالعمل پیروی کنید.
  • لطفاً رهنمود تقاضای تجدید نظر را بخوانید تا اطمینان کسب کنید که این تقاضا به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید تقاضای خود را در هر زمانی تغییر دهید.

@Samuel T.Owen:

منابع معتبر[ویرایش]

درود. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید در وپ:درخواست راهنمایی بپرسید.

آرتا SATO ‏۲۳ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۰۹ (UTC)پاسخ