بحث کاربر:Hrf56

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱۳ سال پیش توسط Pouyana در مبحث القاب

خوش آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this massage in: English

سلام «Hrf56»، به ویکی‌پدیا خوش آمدید. از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر برای کاربرهای جدید مفیدند:

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا بیشتر با چم و خم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی شده غفلت مکنید.
امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سوال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

راستی یادتان نرود (فقط) در صفحات بحث در انتهای هر پیام که می‌‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. ولی در مقاله‌ها امضا نکنید:
برای جستجوی مطالب می‌توانید از این کادر:

و برای ایجاد صفحهٔ جدید از این کادر:


نیز استفاده کنید.

باز هم خوشامد می‌گویم.شاد باشید! --Adlerbot ‏۱۲ ژانویهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۱۷:۵۱ (UTC)پاسخ

حذف سریع سید حسن ابطحی[ویرایش]

مقالهٔ سید حسن ابطحی که شما اخیراً ایجاد کرده‌اید طبق معیارهای حذف سریع برچسب حذف سریع خورده‌است. دلیل حذف آن «سرشناسی/منبع/کپی‌کاری» ذکر شده‌است. زیرا مقالاتی که در ویکی‌پدیا می‌مانند باید حداقل از معیارهای کیفیتی همچون داشتن حداقل اطلاعات، سرشناسی و نقض نکردن حق تکثیر برخوردار باشند.

اگر شما فکر می‌کنید که مقاله اشتباه برچسب حذف سریع خورده‌است می‌توانید الگوی {{دست نگهدار}} به بالای صفحه و زیر الگوی حذف سریع بیفزایید، و دلیلتان را در بحث:سید حسن ابطحی بیفزایید. اما اگر با معیارهای حذف سریع مطابقت کند، جلوی حذف مقاله را نمی‌گیرد. برچسب حذف سریع را هم برندارید. با تشکر از مشارکت‌هایتان.احمد (بحث) ‏۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۴۴ (UTC)پاسخ

ممنوعیت کپی (نقض حق تکثیر)[ویرایش]

Optional (بحث) ‏۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۴۶ (UTC)پاسخ

ویکی‌پدیا و ویرایش‌ها[ویرایش]

سلام دوست‌گرامی نثر ویکی‌پدیا با نثر سایر دانشنامه‌ها و عموم نشریات ایرانی متفاوت است. اینجا لغت‌هایی مانند تلمذ٬‌والد گرامی ٬‌ایشان٬ ولادت٫ گرانسنگ و معظم له کاربردی ندارند. نکته بعدی وبلاگ‌های منبع محسوب نمی‌شوند پس آن ها را به مقالات نیفزایید. در آخر از کپی‌ خط به خط به شدت بپرهیزید م‍ردتن‍‍ه‍ا ‏۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۰۱ (UTC)پاسخ

کاربر گرامی، تصویر Zanjani.jpg که در ویکی‌پدیا بارگذاری کرده‌اید منبع یا برچسب حق تکثیر مناسب ندارد. لطفاً با توجه به ویکی‌پدیا:حق تکثیر و ویکی‌پدیا:برچسب‌های حق تکثیر حق تکثیر و منبع تصویر را مشخص کنید. در صورتی که تا یک هفته منبع ویا برچسب حق‌تکثیر اضافه نشود، تصویر بارگذاری‌شده پاک خواهدشد. Kasirbot (بحث) ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۵۹ (UTC)

القاب[ویرایش]

در ویکی‌پدیا از القاب استفاده نمی‌شود، آقا، خانم، سرکار، آیت‌الله، رابی، ملا، آخوند، سرلشکر و ...در مقالات ویکی‌پدیا جایی ندارندو. در بیوگرافی از نام و نام خانودگی و در پایان اگر سید در اسم شناسنامه‌ای بود می‌توان از سید استفاده کرد. به مقاله روح‌الله خمینی، محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید. -- پویان (بحث) ‏۱۰ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۲۲:۵۸ (UTC)پاسخ