The Russia Journal

From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to navigation Jump to search

The Russia Journal is an English-language website from Russia, which is no longer updated.

History and profile[edit]

The Russia Journal was founded in 1998 by Ajay Goyal, who served as publisher and chief editor.[1] The magazine was published weekly in the early 2000s.[2] The monthly print magazine version ended in 2005. Its online activity continued until 2007 before it stopped offering new information. The Russia Journal published business news, analysis, commentary and information from Russia. The website offers an archive of its online version from 1999–2005.[3]

References[edit]

  1. ^ “ZoomInfo”, Ajay Goyal, London, 16 January 2014. Retrieved 7 March 2014
  2. ^ Torrey Clark (10 September 2001). "Russia Journal Files Complaint". The Moscow Times. Retrieved 28 December 2016. 
  3. ^ "Mondo Times", the worldwide media directory, 2001–2009

External links[edit]