Talk:Television in Moldova

From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search

Image copyright problem with File:Dtv Moldova.png[edit]

The image File:Dtv Moldova.png is used in this article under a claim of fair use, but it does not have an adequate explanation for why it meets the requirements for such images when used here. In particular, for each page the image is used on, it must have an explanation linking to that page which explains why it needs to be used on that page. Please check

  • That there is a non-free use rationale on the image's description page for the use in this article.
  • That this article is linked to from the image description page.

This is an automated notice by FairuseBot. For assistance on the image use policy, see Wikipedia:Media copyright questions. --06:38, 15 February 2011 (UTC)

NIT[edit]

Should the article include discussion of the now-defunct NIT television station, its closure by the government in 2012 amidst accusations that its reporting was biased toward the now-opposition PCRM, and the recent sale of Accent TV to new management with apparent ties to the PCRM? I've found some possible sources — [1] [2] [3][4] [5] — but some of them are in Romanian, and although I do have some facility with the language, I think it would be good for some native speakers to check out these articles and give their thoughts. — Richwales (no relation to Jimbo) 06:07, 6 July 2013 (UTC)