User talk:Tochal tahvieh

Page contents not supported in other languages.
From Wikipedia, the free encyclopedia

شرکت توچال تهویه ایرانیان

File:توچال
تهویه ایرانیان

شرکت توچال تهویه ایرانیان در آذر ماه 1386 تاسیس و با بکارگیری نیروی انسانی جوان و خلاق و استفاده از تجربیات اساتید صاحب نظر در زمینه تاسیسات و تهویه مطبوع شروع بکار نمود این شرکت با اهداف بلند مدت در جهت توسعه و پیشبرد عملکرد و رضایتمندی مشتری استفاده از تکنسین های مجرب و با نظارت دقیق مفتخر به کسب نمایندگی انحصاری نصب ، قطعات و خدمات اولین و بزرگترین تولید کننده برجهای خنک کننده فایبر گلاس در ایران (شرکت پرتو آبگردان) و همچنین اجرای سازه های فلزی و بتنی ، لوله کشی صنعتی ، برق و ساخت موتور خانه های هوشمند در هتل ها ، برجهای مسکونی ، کارخانه ها ، سازمانها و ادارات و غیره مشغول بکار می باشد .

مزایای برجهای خنک کنندة فایبرگلاس در مقایسه با برجهای فلزی[edit]

1. به دلیل راندمان بالای عملکرد پکینگ های برجهای فایبرگلاس ایجاد کاهش دمای آب در گردش سیستم به سهولت و با حداقل انرژی مصرفی میسر می باشد.

2. وزن بسیار کم و سطح صدای تولید شدة پایین برجهای فایبرگلاس نسبت به برجهای فلزی از مزایای بسیار عمدة آنها می باشد.

3. در برجهای فایبرگلاس ساخت این شرکت از پروانه های سوپربلید با مقطع Air Foil استفاده می شود که باعث بالا رفتن قدرت خنک کنندگی دستگاه و کاهش ضایعات جانبی ناشی از کارکرد آن می گردد. (مانند شدت صوت بسیار پایین و افزایش حجم هوای جابجا شده در برج به ازای واحد قدرت مصرفی آن)

4. قدرت مصرف شدة الکتروموتور و در نتیجه آمپر مصرف شدة آن در برجهای فایبرگلاس 10تا 20 درصد مدلهای مشابه فلزی آنها می باشد و در نتیجه مصرف برق بطور فوق العاده کاهش می یابد.

5. به دلیل گسترده شدن پنجره های ورود هوا به برج در پیرامون برجهای فایبرگلاس حجم هوای مکیده شده به دستگاه افایش یافته و سبب عملکرد یکنواخت، مؤثر و کارای این برجها می گردد. این ویژگی باعث کاهش صدا، کاهش آمپر مصرفی و افزایش نسبت حجم هوا به حجم آب برج می شود.

6. به دلیل روش ساخت برجهای فایبرگلاس امکان آنکه برجها بصورت تکه تکه و دمونتاژ تولید شوند وجود داشته و می توان آنها را از فضاهای باریک بوسیله حمل نفری عبور داده و در محل نصب مونتاژ نمود.

7. زمان تحویل برجهای فایبرگلاس 10 روز بوده و قابل مقایسه با برجهای فلزی که عمدتا" زمان تحویلشان بیش از 3 ماه است نمی باشد.

8. بدلیل شکل ظاهری برجهای فایبرگلاس زیرسازی این برجها بسیار آسانتر از برجهای فلزی اجرا می شوند و بر حسب مکان استقرارشان می توان آنها را روی کلاف چهار پایة فلزی هم نصب نمود.

9. بدلیل افت فشار بسیار پایین در برجهای خنک کنندة فایبرگلاس نسبت به برجهای خنک کنندة فلزی (بدلیل استفاده نکردن از نازلهای پاشش آب) مدل و سایز پمپ نصب شده بر روی خط آب در گردش در سیستم احتمالا" کوچکتر و ارزانتر خواهد گردید.http://www.tahvieh.co/fa/home

مزایای فنی چیلرهای جذبی سامسونگ[edit]

بیش از 3000 دستگاه چیلرجذبی سامسونگ در شرق آسیا در حال کار می باشند که این مقدار بالاترین آمار فروش در کل شرکتهای موجود در زمینه فروش چیلرجذبی در سطح آسیا می باشد.

  • جهت مقایسه چیلرهای دو مرحله ای بخار و دایرکت فایر سامسونگ با چیلرهای کمپانی های دیگر موارد ذیل ارائه می گردند :


1- سیستم ACA Flow :

در چیلرهای سامسونگ آب خنک کننده خروجی از برج خنک کننده ابتدا وارد ابزوربر چیلر شده و پس از عبور از کندانسور مجددا" وارد ابزربر گردیده و پس از خروج از آن به برج خنک کننده باز می گردد در حالیکه در چیلرهای جذبی دیگر آب خنک کننده پس از خروج از کندانسور به برج خنک کننده باز می گردد. همانگونه که مستحضرید یکی از مهمترین عوامل کریستالیزسیون در چیلرهای جذبی آب برج خنک کننده می باشد این سیکل جدید باعث می گردد چیلر جذبی سامسونگ در دماهای پایین آب خنک کننده نیز بدون مشکل کار کرده و علاوه بر افزایش راندمان دستگاه، امکان حصول اختلاف درجه حرارت بالا و در نتیجه دبی آب خنک کننده کمتری را سبب می گردد. (وجود این سیستم جدید بر روی چیلرهای سامسونگ کاملا" انحصاری می باشد.)


2- سیستم پرج کاملا" اتوماتیک و دستی :

همانگونه که مستحضرید کلیه چیلرهای جذبی عمل انتقال گازهای غیرقابل تراکم ایجاد شده در سیستم را تا مخزن پرج بصورت کاملا" اتوماتیک انجام می دهند ولی خارج کردن این گازها از مخزن پرج به محیط یا بصورت دستی (بوسیله پمپ وکیوم) انجام می‌پذیرد یا بصورت اتوماتیک. در حالت اتوماتیک زمانیکه فشار داخل مخزن پرج بالا می رود شیرهای سولونوئید بصورت اتوماتیک باز شده و این گازها به محیط دفع می گردند. چیلرهای جذبی سامسونگ تنها چیلرهایی هستند که هر دو سیستم عنوان شده همزمان بر روی آنها نصب گردیده است .


3- مبدلهای حرارتی دما پایین و دما بالای صفحه ای (Plate Heat Exchanger) :

مبدلهای حرارتی دما پائین و دما بالای چیلرهای جذبی سامسونگ از نوع صفحه ای هستند که نسبت به انواع مبدلهای لوله- پوسته که بر روی چیلرهای جذبی دیگر نصب می گردند دارای راندمان بسیار بالاتر و ابعاد بسیار کوچکترند. راندمان فوق العاده این نوع مبدلها

باعث گردیده امکان راهبری و نگهداری چیلرهای جذبی سامسونگ آسانتر و ساده تر گردند و نیز ابعاد و وزن چیلر بطور کاملا" محسوس کاهش یابد.

4- مصرف بخار و گاز (سوخت) :

در چیلرهای سامسونگ مصرف بخار و گاز (سوخت) متناسب با ظرفیت دستگاه تغییر می کند در صورتیکه در چیلرهای دیگر در ظرفیت های پایینی دوباره نرخ مصرف بخار و گاز افزایش می یابد.

5- کنترل برج خنک کننده :

امکان نصب تجهیزات کنترل دقیق ظرفیت برج خنک کننده از طریق چیلرجذبی و هماهنگی دقیق ما بین چیلرهای سامسونگ و برجهای خنک کننده پرتوآبگردان موجود می باشد.

از آنجائیکه علاوه بر سیستم های جذبی، برجهای خنک کننده متناسب با آن توسط شرکت پرتوآبگردان ارائه خواهد شد لذا مسئولیتهای کلیه این دستگاهها به عهده شرکت ما خواهد بود چرا که بارها مشاهده گردیده علت عدم سرمایش مناسب و مکفی،

ناهماهنگی در انتخاب دستگاهها بوده و به علت اینکه شرکتهای مختلفی در تولید این دستگاهها نقش داشته اند لذا این اشکال را به گردن نخواهند گرفت.

همانگونه که مستحضرید یکی از عوامل بسیار مهم در ایجاد کریستالیزاسیون در چیلرهای جذبی، بیش از حد پایین بودن یا بالا بودن دمای خروجی از برج خنک کننده می باشد. از آنجائیکه برجهای خنک کننده برای کارکرد در شرایط پیک گرما طراحی و ساخته شده اند لذا در ابتدا و یا انتهای فصل بهره برداری بارها این نوسانات شدید دمایی در آنها دیده می شود.

در پروژه هایی که شرکت پرتوآبگردان هم چیلر جذبی و هم برج خنک کننده متناسب با آن را ارائه می نماید بر روی چیلر جذبی ارائه شده سیستمهای کنترلی دقیقی را نصب می نماید که بوسیله کنترل دقیق جریان هوای عبوری از داخل برج خنک کننده، در کل فصل بهره برداری، دمای خروجی از برج خنک کننده را ثابت نماید و در نتیجه امکان کریستال کردن چیلر را در این حالت به صفر می‌رساند.

6- ابعاد کوچکتر و وزن کمتر به دلیل راندمان بالای مبدلها :

نحوه طراحی و راندمان بسیار بالای مبدلهای حرارتی بکار رفته در چیلرهای سامسونگ باعث گردیده ابعاد این چیلرهای بسیار کوچکتر از مدلهای مشابه دیگر و یا وزن آنها نیز بسیار کمتر از ایشان گردد.

7- خدمات پس از فروش :

شرکت پرتوآبگردان هم اکنون دارای بیش از 7000 برج خنک کننده در حال کار در سراسر ایران می باشد. کیفیت مناسب و ارائه سرویسهای مطلوب عامل اصلی فروش برجهای خنک کننده در ایران می باشد.

کارکرد مطلوب و خدمات پس از فروش چیلرهای جذبی سامسونگ در ایران قرار داده و در پی ارائه با کیفیت ترین محصولات تهویه مطبوع در ایران می باشد. این مهم باعث گردیده میزان فروش چیلرهای جذبی سامسونگ در ایران به شدت در حال گسترش و افزایش باشد.

8- استانداردهای بین المللی در زمینه تولید چیلرهای جذبی سامسونگ :

چیلرهای جذبی سامسونگ دارای کلیه استانداردهای بین المللی در زمینه تولید دستگاههای تهویه مطبوع می باشد این چیلرها مطابق با استاندارد بین المللی JISB8622 و ISO14000، ISO 9001 ساخته شده و بر این اساس Performance Test می گردند. شرکت معتبر OMIC مؤسسه بین المللی بازرسی بعنوان نماینده رسمی و قانونی شرکت پرتوآبگردان ناظر بر انجام این تستها و تطبیق کالای تولیدی با استانداردهای فوق می باشد. گواهی تأییدیه این تستها در هنگام تحویل دستگاه به مشتری ارائه خواهد گردید.


9- ساخت کامل این چیلرها در کشور کرة جنوبی :

چیلرهای سامسونگ کاملا" در کشور کرة جنوبی ساخته و تولید می شوند و حضور نماینده رسمی خریدار در هنگام ساخت این دستگاهها در کارخانه سامسونگ بلامانع می باشد.

لازم به ذکر است چیلرهای جذبی سامسونگ با پشتیبانی و همکاری شرکت سامسونگ الکترو نیک، به تجهیزات کنترلی بسیار پیشرفته، جهت افزایش راندمان دستگاه مجهز می باشند .

پکینگ[edit]

پکینگ بلوکی برج خنک کننده این قطعات برای افزایش زمان و سطح تماس آب در برجهای خنک کننده استفاده می شود پکینگهای مورد استفاده در برجهای شرکت پرتو آبگردان از جنس پی وی سی بوده و در برابر پوسیدگی ،‌ خوردگی و عوامل بیولوژیک مقاوم می باشد همچنین مواد مورد استفاده در آنها ضد اشتعال می باشد و در برابر آتش سوزی مقاوم می باشند ، پکینگها بنا به سختی آب و دبی و میزان راندمان و طراحی و در مش بندی های مختلف در ابعاد استاندارد 30*30*120 بنا به سفارشات مختلف ساخته و در برجهای خنک کننده قرار می گیرند استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بکار بردن نسبت مناسبی از کربن و کربنات و افزودنیهای شیمیایی مناسب در پی وی سی منجر به تولید قطعات با کیفیت بالا و مناسب با برجهای خنک کننده شرکت پرتو آبگردان گردید که از خشک شدگی و آسیب به دستگاه هایی که جهت خنک کنندگی آنها از برج خنک کننده می گردد جلوگیری می کند.

کیفیت و دقت ، تنوع و محاسبات با جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا علت اصلی تمایز این محصول با محصولات مشابه غیر اصلی شرکتهای دیگر گردیده است.

Your article پکینگ[edit]

Information icon Welcome, and thank you for contributing the page پکینگ to Wikipedia. While you have added the page to the English version of Wikipedia, the article is not in English. We invite you to translate it into English. It currently has been listed at Pages Needing Translation, but if it is not translated within two weeks, the article will be listed for deletion. Thank you. - MrX 11:54, 10 July 2014 (UTC)[reply]

Tochal tahvieh, you are invited to the Teahouse![edit]

Teahouse logo

Hi Tochal tahvieh! Thanks for contributing to Wikipedia.
Be our guest at the Teahouse! The Teahouse is a friendly space where new editors can ask questions about contributing to Wikipedia and get help from peers and experienced editors. I hope to see you there! Rosiestep (I'm a Teahouse host)

This message was delivered automatically by your robot friend, HostBot (talk) 16:10, 10 July 2014 (UTC)[reply]

If this is the first article that you have created, you may want to read the guide to writing your first article.

You may want to consider using the Article Wizard to help you create articles.

A tag has been placed on پکینگ, requesting that it be speedily deleted from Wikipedia. This has been done under section G11 of the criteria for speedy deletion, because the page seems to be unambiguous advertising which only promotes a company, product, group, service or person and would need to be fundamentally rewritten in order to become encyclopedic. Please read the guidelines on spam and Wikipedia:FAQ/Organizations for more information.

If you think this page should not be deleted for this reason, you may contest the nomination by visiting the page and clicking the button labelled "Click here to contest this speedy deletion". This will give you the opportunity to explain why you believe the page should not be deleted. However, be aware that once a page is tagged for speedy deletion, it may be removed without delay. Please do not remove the speedy deletion tag from the page yourself, but do not hesitate to add information in line with Wikipedia's policies and guidelines. If the page is deleted, and you wish to retrieve the deleted material for future reference or improvement, then please contact the deleting administrator, or if you have already done so, you can place a request here. Jackmcbarn (talk) 16:26, 10 July 2014 (UTC)[reply]